13
Tegenwoordig is een website veel meer dan een brochure vertaald in HTML.
PayEasy heeft zich ook gespecialiseerd in de ontwikkeling van de zwaardere websites, waar hoge eisen worden gesteld aan snelheid, database integratie, media-integratie etc.
Of het nu
een Ticket-systeem voor Belbios,
het centrale weboffice van Sweex,
of de real-time IVR statistieken van RTL is,
wij maken het.
Door een flexibele instelling en een uitgebreid scala aan technische mogelijkheden en programmeeromgevingen zijn wij in staat om voor iedere klant met de juiste oplossing te komen.
PayEasy biedt u als internetondernemer een volledig bereik voor betalingen op Internet en omdat de incasso geschiedt via de telecomoperator is uw betaling 100% gegarandeerd.
PayEasy kan als betaalfaciliteit op tal van manieren worden toegepast. Hieronder treft u paar voorbeelden. PayEasy kan zowel gecombineerd worden met 0900-betaalnummers op basis van PayPerMinute (tarief per minuut) als PayPerCall (tarief per gesprek)
Diensten waarbij de PayEasy oplossingen kunnen worden toegepast zijn: