3
Onze prijzen zijn transparant en leesbaar. Wij praten dan ook over maximale prijzen, alles excl. BTW. Als u goed kijkt bij onze collega"s dan ziet u dat zij opbrengsten inclusief btw en kosten excl. btw vermelden. Dit geeft een totaal vertekend beeld van de kosten.
Wij doen niet aan dit soort praktijken!
U krijgt gespreksopname, voicemail, voice-2-email, zeer uitgebreide statistieken, eigen beheer voor de eindbestemming, tijdsafhankelijke routering etc. allemaal voor de prijs zoals genoemd.
Wij maken geen gebruik van goedkope (en haperende) VoIP verbindingen maar leveren al het verkeer over premium telefonie verbindingen zodat een goede gesprekskwaliteit gewaarborgd is.
Indien u zelf kiest om het verkeer via VoIP bij u af te leveren bespaart u op de telefoniekosten, maar raden wij u wel aan om van een realtime SDSL verbinding gebruik te maken welke ofwel dedicated is voor de telefonie of voorzien is van QOS.
De minimale abonnementsduur bedraagt 1 maand.
Vervolgens is het per maand opzegbaar met een opzegtermijn van 2 maanden.
Sommige aanbieders zullen u een contract van tenminste 3 jaar willen laten tekenen, wat ook nog eens steeds met een jaar of met eenzelfde termijn verlengd wordt.
Wij doen niet aan dit soort praktijken!
Daar wij erop vertrouwen dat wij ook over een jaar nog steeds het beste en goedkoopste product leveren durven wij een opzegtermijn van 2 maanden te hanteren.
U gaat het 0800/0900 nummer onder uw klanten verspreiden en dus investeren in de bekendheid hiervan.
Door het nummer onder uw naam te registreren bij de ACM wordt u de formele eigenaar van dit nummer en bent u niet aan ons gebonden. Indien u besluit om voor een andere leverancier te kiezen zult u als eigenaar uw nummer waarin u geiïnvesteerd hebt altijd behouden.
Anderen in de markt zullen een 0800/0900 nummer van henzelf aan u beschikbaar stellen. Vervolgens kost het u veel geld als u van leverancier wilt veranderen want u loopt dan kans dat zij uw nummer niet willen afstaan, of dat u het moet afkopen.
Wij doen niet aan dit soort praktijken!
De adder is er niet.
Wij bieden een mooi product (waar we trots op zijn) voor de laagste prijs. U kunt van alle opties bij CallRoute! / CallDirect! gebruik maken zonder dat daar extra kosten in rekening voor worden gebracht, anders dan bij "Wat kost ..." worden vermeld.
Een simpele rekensom leert: 1 x € 29,95 (minimale contractsduur) + € 69,- (eenmalige aansluitkosten): € 98,95 excl. BTW. Dit is het minimale totaal bedrag dat u kwijt bent aan abonnement. Indien u later spijt zou krijgen (wat wij ons niet kunnen voorstellen) dan laat u de lijn blokkeren en zegt u het abonnement op.
Daar wij ons eigen platform hebben en dit platform door PCS Industrial Voice Processing, een van de eigenaren van PayEasy Internet Solutions is ontwikkeld beschikken wij over het meest geavanceerde IVR systeem tegen de laagst mogelijke kostprijs. U profiteert hiervan.
Adders?
Wij doen niet aan dit soort praktijken!
Bij een 0800-nummer, wat voor de beller gratis is, betaalt u alle gesprekskosten. Wanneer het nummer via een mobiele aansluiting wordt gebeld kan dit behoorlijk oplopen.
Zowel bij CallDirect! als CallRoute! hebt u standaard beschikking over "BlackListing". Indien u deze functie geactiveerd hebt kunt u tijdens het gesprek *25 toetsen om de beller aan de andere kant van de lijn aan te merken als plaagbeller en voor de door u aangegeven tijd bij Beheer - Blacklists (tussen 10 minuten tot onbeperkt) blokkeren. Vervolgens wordt de verbinding met de beller verbroken.
De beller krijgt bij de volgende belpogingen geen verbinding meer met uw product. U hebt geen kosten meer aan deze beller.
Andere dienstverleners kiezen ervoor om een boodschap te laten horen aan de plaagbeller in kwestie. Ook die boodschap moet u ondanks dat u de beller als plaagbeller hebt aangegeven alsnog betalen, bij elke oproeppoging van de beller opnieuw. Dit kost al snel 10 cent per oproep.
Wij doen niet aan dit soort praktijken!
Als u een beller geblokkeerd hebt kost deze beller u niets meer. Hoe vaak deze beller nadien uw nummer nog belt, wij accepteren de verbinding niet, en maken daardoor geen kosten.
Met de virtuele telefooncentrale van PayEasy, heeft u geen beperkingen meer.
U kunt zoveel nummers afnemen als u wilt en deze configureren zoals u wenst.
PayEasy past zich graag aan, aan uw wensen en niet andersom
Mij wordt gevraagd de Autoriteit Consument & Markt (ACM) beschikking te sturen/faxen.
Waarom is dit?
Als u uw 088/0800/090x nummer wilt laten aansluiten / verhuizen (porteren) dan moet de dienst leverancier dit nummer "termineren" op haar platform, en dit aanmelden in een overkoepelende nummerdatabase (COIN). Als iemand uw nummer bijvoorbeeld via haar KPN aansluiting belt ziet KPN in COIN waar dit nummer moet worden afgeleverd en routeert het vervolgens naar die partij.
Let op: U gaat op het moment van aansluiten een contractuele verplichting aan. Wees daarop bedacht alvorens u iemand uw ACM beschikking toestuurt. Veel "collega" leveranciers zullen in de kleine lettertjes hebben staan dat uw nummer voor tenminste 3 jaar wordt aangesloten.
Wij doen niet aan dit soort praktijken!
Normaal wordt een contract voor 1 jaar afgesloten, en vervolgens stilzwijgend per maand verlengd met een opzegtermijn van 2 maanden.
Met uw PayEasy nummer kunt u een welkomstboodschap en meerkeuzemenu laten instellen.
Hiermee kunnen bellers kiezen met wie zij willen worden doorverbonden.
In uw meerkeuzemenu kunt u bijvoorbeeld de afdeling verkoop onder toets 1 hebben, of de accounting onder toets 2.
Uiteraard kunt u de berichten, het aantal keuzes en de nummers waarnaar moet worden doorgeschakeld geheel naar eigen wens instellen