ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

Tijd en Datum | Bellen via de Cloud | Spoedlijn huisarts | Service nummers | Bel en Win | Telefoon | Teleconference | VoIP | Kosten besparing | Reisbranche | Uw kantoor thuis | Postcode Routering | 0800 aanvragen | Interactief Voice Response | Naambellen | 088 aanvragen | CallDirect! | Broadcasting | 085 aanvragen | 090x-nummers | Zorg | Kosten 0800-nummer | 0900 aanvragen | Kosten | Cloudtelefonie | Cloudbellen | CallBasic! | Flexibele telefonie | Call Me Now | CallRoute! | Gratis | Nummercheck | Telefoon centrale | Service Nummers | Keuze Menu | Internet telefonie | Netnummer routering | CallPBX! | 088-bedrijfsnummers | Nummer kiezen | ZakelijkeNummers | Huisarts spoedlijn | IVR | Hosted VoIP | Telecomprovider | CallEasy! | Fax2Email | Bereikbaarheid | PayEasy |

 

Oplossingen

 

Call Center(s)

Vroeger was men van mening dat het opzetten van een contactcenter het beste kon worden overgelaten aan grote bedrijven.
 
De noodzaak van dure, geavanceerde apparatuur, een groot gebouw en een uitgebreide IT-staf betekende altijd dat het bouwen en exploiteren van contactcenters te duur en te complex was voor ondernemingen in het MKB.
Tegenwoordig kan men dankzij de relatiebeheer- of CRM integratie oplossingen efficiënt en winstgevend  een contactcenter exploiteren, zelfs voor de allerkleinste bedrijven een reële optie.

De oplossingen van PayEasy kunnen tegen lage kosten voor contactcenters worden geïmplementeerd. Wij  kunnen een groot pakket aan functies bieden waarmee u uw klanten alle geavanceerde mogelijkheden kunt bieden van grotere, op hardware gebaseerde centra tegen een fractie van de kosten.

 
  • Een interface die een goed overzicht over uw contactcenter activiteiten biedt, waarbij u alle activiteiten tegelijk kunt volgen of een specifieke medewerker kunt observeren.
  • Standaarden die met uw onderneming kunnen meegroeien. Nieuwe doorkiesnummers kunnen snel en relatief goedkoop worden toegevoegd zodat u een hoge graad van dienstverlening ten opzichte van uw klanten kunt zekerstellen.
  • Geavanceerde doorverbindingmogelijkheden waarmee gesprekken onmiddellijk en op intelligente wijze naar allerlei bestemmingen kunnen worden doorgeschakeld zonder te hoeven investeren in een fysiek contactcenter.
  • Gespreksroutering mogelijkheden afgestemd op allerlei criteria, zoals de vaardigheden, ervaring of capaciteiten van medewerkers. Dit verhoogt de klanttevredenheid doordat bellers zo snel mogelijk de juiste medewerker bereiken.
  • De mogelijkheid om gesprekken op te nemen en te archiveren en om medewerkers ongehoord te observeren, te begeleiden of te assisteren tijdens gesprekken. Het resultaat: klantenservice van een hoger en consistenter niveau, betere kwaliteitscontrole en efficiëntere opleiding van medewerkers.
  • Functies voor handsfree opnemen met behulp van een headset of de luidspreker van de telefoon.


 

 

Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat PayEasy voor uw bedrijf kantoor kan betekenen.




 

 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.