IVR / Maatwerk
Interactieve Voice Response

Interactive Voice Response systemen worden ingezet om de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te vergroten. Door middel van keuzemenu’s wordt de beller zonder tussenkomst van een menselijke operator te woord gestaan of doorverbonden naar de juiste afdeling.

Door de continue ontwikkeling van spraaktechnologie (spraakherkenning, stemherkenning en text-to-speech) worden IVR systemen steeds intelligenter en zijn ze steeds beter in staat om ook gesproken woorden en volledige zinnen van de beller te begrijpen. Wij installeren dan ook steeds meer IVR systemen die spraak gestuurd zijn.

Uw voordelen

  • Verbetering van uw telefonische bereikbaarheid (ook buiten kantooruren);
  • Eenvoudig en efficiënt stroomlijnen van uw telefoonverkeer;
  • Besparing kosten van callcenters;
  • Meetbaar: inzicht in het aantal bellers via realtime web statistieken;
  • Verhogen van de interactie met uw doelgroep

Uw mogelijkheden

  • Doorschakelen naar de juiste informatie, dienst of afdeling;
  • Doorschakelen op basis van postcode of netnummer naar diverse eindbestemmingen;
  • Opvangen in een wachtrij;
  • Opvangen van ingesproken berichten via de voicemail;
  • Diverse meldteksten op verschillende tijden. Bijvoorbeeld in de avond of in het weekend;
  • Eenvoudig blokkeren plaagbellers.

 

Heeft u een telecom vraagstuk dan kunt u altijd terecht bij PayEasy Bedrijfstelefonie.

Wij leveren ook maatwerk naast onze standaard dienstverlening.

Tijd-Datumroutering

Tijd/datum routering Op basis van de tijd en de datum bepaalt u zelf op welk telefoonnummer (vast, mobiel of voicemail) u uw inkomende gesprekken op uw servicenummer [...]

Beschikbaarheid

Uw klanten worden aan de hand van uw openingstijden direct op de juiste afdeling te woord gestaan ofwel buitenkantoortijden voorzien van een melding, bijvoorbeeld [...]

Postcode

Door bellers te vragen om de eerste 4 cijfers van hun postcode in te voeren, kunt u uw inkomende gesprekken automatisch verdelen over uw kantoren of vestigingen, [...]

Netnummer

Aan de hand van het telefoonnummer van de beller kunt u automatisch uw inkomende gesprekken verdelen over uw kantoren of vestigingen, verantwoordelijk voor de [...]

KeuzeMenu

Om uw bellers sneller van dienst te kunnen zijn, kunt u gebruik maken van een keuzemenu. Na het maken van de juiste keuze (toets 0-9) kan de beller namelijk direct [...]