0800
  088
  0900
  ACM
  ALS
  IN
  ISDN
  IVR
  LOS
  Mark
  OPTA
  PABX
  Trunk
  Voice response
  VOIP

09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 DIENSTEN
 
 
 
 
 
ONZE EXPERTISE:

Uw kantoor thuis | Interactief Voice Response | Kosten besparing | Tijd en Datum | Zorg | CallBasic! | Telefoon centrale | Spoedlijn huisarts | CallPBX! | Hosted VoIP | Huisarts spoedlijn | Kosten 0800-nummer | Netnummer routering | 0900 aanvragen | CallRoute! | Gratis | VoIP | Cloudtelefonie | CallDirect! | IVR | Bellen via de Cloud | Telefoon | Keuze Menu | 088-bedrijfsnummers | Broadcasting | 085 aanvragen | Call Me Now | Flexibele telefonie | Fax2Email | Bereikbaarheid | Bel en Win | 090x-nummers | Internet telefonie | CallEasy! | Teleconference | Service Nummers | Nummercheck | ZakelijkeNummers | Naambellen | Service nummers | Telecomprovider | Nummer kiezen | PayEasy | 0800 aanvragen | 088 aanvragen | Cloudbellen | Kosten | Reisbranche | Postcode Routering |

 

Zakelijk VoIP

 

 
Naast kostenbesparing doordat de belminuten voor u goedkoper worden zijn er veel mogelijkheden om de workflow te optimaliseren door gebruik te maken van slimme technieken.

Een thuiswerker kan zonder veel problemen kan bij het gebruik van VoIP in de kantoor centrale geïntegreerd worden, gesprekken worden opgenomen voor monitoring of latere referentie, voicemail en tele- of audioconference systemen worden ingericht en zo voort.

Tevens is het relatief simpel om een eigen Interactive Voice Response menu te installeren waarbij de beller d.m.v. een keuze op zijn toetsenbord direct bij de juiste afdeling of informatie terecht kunt.

Implementatie is al lange tijd een mogelijkheid voor grote bedrijven, maar het wordt steeds makkelijker en interessanter voor het MKB of eenmanszaken om OOK zakelijk gebruik te gaan maken van de mogelijkheden van VoIP.

Naast kostenbesparing doordat de belminuten voor u goedkoper worden zijn er veel mogelijkheden om de workflow te optimaliseren door gebruik te maken van slimme technieken.
nbsp;

De mogelijkheden van VoIP bieden nieuwe uitdagingen.

  • Wij regelen het nummerbehoud of u krijgt een nieuw nummer.
  • Met VoIP belt u voortaan via uw dataverbinding ongeacht uw locatie.
  • Elk gesprek loopt automatisch via het betrouwbare PayEasy Telecom netwerk.
  • U belt tegen de zeer gunstige tarieven, zowel nationaal, internationaal als naar mobiel.
  • Uw bedrijfscentrale functionaliteit kan op afstand door PayEasy Telecom geleverd worden.
  • Hogere kwaliteit ten opzichte van andere instant messaging middelen
  • Storingsvrije verbinding tijdens uw gesprekken
  • Flexibiliteit met inloggen voor toegang tot bedrijfsinformatie en applicaties
  • Flexibele werkplekken met nummerbehoud, zonder moeilijke installatie
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.