ACD
  ALS
  CLI
  Fax
  IN
  NT
  Voice mail
  VOIP

16 Mei 2017
09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 MKB oplossingen
 
 Multinationals
 
ONZE EXPERTISE:

088 aanvragen | Reisbranche | 0900 aanvragen | 090x-nummers | CallEasy! | 0800 aanvragen | Tijd en Datum | Keuze Menu | Nummercheck | Uw kantoor thuis | Bereikbaarheid | Hosted VoIP | Naambellen | Fax2Email | Spoedlijn huisarts | IVR | Bel en Win | CallBasic! | CallRoute! | 085 aanvragen | Kosten | Service nummers | Huisarts spoedlijn | CallDirect! | ZakelijkeNummers | PayEasy | CallPBX! | Nummer kiezen | Cloudbellen | Telecomprovider | 088-bedrijfsnummers | Netnummer routering | Kosten besparing | Interactief Voice Response | Call Me Now | Broadcasting | Service Nummers | VoIP | Internet telefonie | Teleconference | Zorg | Gratis | Kosten 0800-nummer | Telefoon | Telefoon centrale | Postcode Routering | Flexibele telefonie | Bellen via de Cloud | Cloudtelefonie |

 

Oplossingen

 

MKB

Groeiende bedrijven zoals in het MKB maar ook webwinkels worden vaak geconfronteerd met het probleem dat hun telefoon systemen niet kunnen meegroeien, of men gebruikt een mobiel telefoon nummer.

Met onze IP-telefoon mogelijkheden en uitgebreide functionaliteit brengen wij het verborgen potentieel in uw bestaande telefoonsysteem naar boven en helpen uw medewerkers om alerter en productiever en winstgevender te werken.
 

De klantenbinding verbeteren

Als uw klanten u niet snel genoeg kunnen bereiken, konden ze wel eens naar een ander stappen. Ieder gemist gesprek, kan een gemiste opdracht zijn.
De geavanceerde oproeproutering van PayEasy zorgt er niet alleen voor dat alle binnenkomende gesprekken onmiddellijk worden beantwoord en bij de juiste persoon terechtkomen, maar het stelt u ook in staat speciale functies te implementeren - zoals belangrijke bellers met voorrang behandelen of door middel van een gesproken bericht aanbiedingen met een beperkte duur bij grote doelgroepen aankondigen. Dit verhoogt de klanttevredenheid en -binding.
 

Optimaliseer uw inkomsten en spaar geld uit

PayEasy helpt u uw inkomsten te verhogen door u of uw team in staat te stellen optimaal rendement te halen uit de zakelijke kansen die zich voordoen.

Met de functies van PayEasy kan men gemakkelijk inzicht krijgen in de bedrijfsprestaties, bijvoorbeeld via functies die het totale aantal gesprekken, het aantal voortijdig afgebroken of verkeerd verbonden gesprekken en de respons op marketingprogramma"s inzichtelijk maken - wat waardevolle informatie oplevert voor uw bedrijfsvoering.

PayEasy kan met zijn architectuur samenwerken met uw bestaande telefoonsysteem en groeit met uw bedrijf mee. Of u nu nieuwe lijnen toevoegt of een nieuwe vestiging opent, PayEasy stelt u in staat stapsgewijs capaciteit of nieuwe functies toe te voegen zonder dat u hoeft te investeren in kostbare nieuwe hardware.


 
 

Multinationals

Effectieve klantenservice, optimale productiviteit en omzetgroei wordt in grote ondernemingen met meer vestigingen vaak bemoeilijkt doordat men onderling met verschillende telefoon- en gegevenssystemen werkt.

Onze intelligente en veelzijdige oplossingen zorgen voor een onderhoudsarm en economisch communicatiesysteem met volledig inzicht in en centraal beheer van het netwerk van spraakapplicaties dat binnen de organisatie draait.


Niets staat nu nog een verbetering van de bedrijfsprocessen in de weg.
 

 

Retailklanten nog beter van dienst zijn

PayEasy heeft een keur aan spraakapplicaties en functies waarmee retail- en serviceondernemingen soepeler en productiever kunnen draaien zonder dat de beheerskosten toenemen.
 

Haal optimaal rendement uit de kennis die binnen uw onderneming aanwezig is.

PayEasy helpt u een beter inzicht te krijgen in uw klanten en de uitdagingen waarmee uw onderneming dagelijks wordt geconfronteerd en daar beter op te reageren.

Met de krachtige gespreksbeheer- en rapportagefuncties van het systeem kunt u gesprekken analyseren aan de hand van diverse statistieken - bijvoorbeeld op basis van het aantal en de types gesprekken die door verschillende magazijnlocaties of op verschillende tijdstippen op een dag zijn afgehandeld.

De gespreksgegevens kunnen worden omgezet in praktische bedrijfsinformatie die kan worden ingezet voor wervingsbeslissingen, marketingcampagnes en strategiebepaling.
 

Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek wat de oplossingen van PayEasy voor uw onderneming kunnen betekenen.

Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.