06-nummer
  0800
  085
  088
  0900
  ALS
  IN
  ISDN
  VOIP

09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 PAKKETTEN
 
 
 PayEasy.nl PACKAGES
ONZE EXPERTISE:

Gratis | 088 aanvragen | Tijd en Datum | CallRoute! | Postcode Routering | Cloudtelefonie | Call Me Now | Internet telefonie | Kosten besparing | 0800 aanvragen | PayEasy | Broadcasting | Flexibele telefonie | Telecomprovider | Service Nummers | ZakelijkeNummers | Bel en Win | Spoedlijn huisarts | 090x-nummers | Nummer kiezen | Bereikbaarheid | Telefoon centrale | Interactief Voice Response | Kosten 0800-nummer | IVR | Huisarts spoedlijn | CallEasy! | Nummercheck | 0900 aanvragen | Keuze Menu | Reisbranche | Netnummer routering | Naambellen | Zorg | Teleconference | Hosted VoIP | CallBasic! | Kosten | Service nummers | Fax2Email | CallDirect! | Bellen via de Cloud | 088-bedrijfsnummers | Cloudbellen | VoIP | CallPBX! | Telefoon | 085 aanvragen | Uw kantoor thuis |

 

CallRoute!

 

     
 

CallRoute!

 

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week telefoonbeantwoording

 

  • Geen privé- en 06-nummers meer verspreiden onder klanten / websites

 

  • Zelf bepalen wanneer u voor de klanten bereikbaar bent.

 

  • Een professionele landelijke uitstraling door een
    • 085 nummer
    • 088 nummer
    • 0800 nummer
    • 0900 nummer

 

  • Klanten verwachten dit vooral bij grote bedrijven

 

  • Gelijktijdig kunnen meerdere klanten naar uw nummer bellen, nooit meer in-gesprek

 

  • Callroute! kan meerdere nummers achtereenvolgens proberen, bv. eerst uw kantoornummer, vervolgens uw mobiel. Uw klant merkt daar niets van.

 

  • Via de CallRoute! beheertool kunt u zelf de nummers waar u bereikbaar bent aangeven en wijzigen. Deze blijven geheim voor uw klanten.

 

  • Zelf aangeven hoe groot een wachtrij mag worden. Vroeger stoppen? De wachtrij kan worden dichtgezet, waarbij de al in de wachtrij aanwezige klanten alsnog netjes worden doorverbonden, nieuwe bellers horen de gesloten melding.

 

  • Calamiteit? Vakantie? Bedrijfsuitje? U kunt zelf op ieder gewenst moment een extra groet of de gesloten melding inspreken/wijzigen.

 

  • Afspraak is afspraak! De automatische gespreksopname biedt u de mogelijkheid om het gesprek met uw klant terug te luisteren en te archiveren.

 

  • Nooit meer een voicemail vergeten te beluisteren. Ontvang een kopie van het voicemail bericht in uw email.

 

  • U kunt zelf kosteloos extra CallRoute! accounts aanmaken voor uw medewerkers, en ze de benodigde rechten geven.

 

  • Hou de kosten in de hand. Door mobiele bellers te blokkeren of via de slimme 0800-callback functie wordt u nooit verrast door een hoge 0800 rekenning.

 

  CallRoute!
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.