0800
  085
  088
  0900
  ALS
  IN
  IVR
  VOIP

09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 DIENSTEN
 
 
 
 
 
ONZE EXPERTISE:

Gratis | Cloudtelefonie | Naambellen | IVR | Nummercheck | VoIP | CallEasy! | 085 aanvragen | Service Nummers | Internet telefonie | CallPBX! | 088 aanvragen | ZakelijkeNummers | Interactief Voice Response | Keuze Menu | Teleconference | Call Me Now | 088-bedrijfsnummers | Flexibele telefonie | Kosten besparing | Huisarts spoedlijn | CallBasic! | 090x-nummers | Fax2Email | Cloudbellen | Hosted VoIP | CallDirect! | Telefoon centrale | Telefoon | Broadcasting | Kosten 0800-nummer | Netnummer routering | Postcode Routering | Zorg | Telecomprovider | Tijd en Datum | Service nummers | Kosten | Spoedlijn huisarts | Bel en Win | PayEasy | Bellen via de Cloud | 0800 aanvragen | CallRoute! | Reisbranche | Uw kantoor thuis | Bereikbaarheid | 0900 aanvragen | Nummer kiezen |

 

Interactive Voice Responce (IVR)

 

Interactieve Voice Response  (IVR)


IVR (Interactive Voice Response)

is een telefonische toepassing om opdrachten via telefoontoetsen of de stem door een computer uit te laten voeren. Dergelijke systemen worden in de volksmond ook wel "spraakcomputer" genoemd (in België "stemcomputer").

IVR systemen worden ingezet om de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te vergroten.
Door middel van keuzemenu"s wordt de beller zonder tussenkomst van een menselijke operator te woord gestaan of doorverbonden naar de juiste afdeling.

Door de continue ontwikkeling van spraaktechnologie (spraakherkenning, stemherkenning en text-to-speech) worden IVR systemen steeds intelligenter en zijn ze steeds beter in staat om ook gesproken woorden en volledige zinnen van de beller te begrijpen. Wij installeren dan ook steeds meer IVR systemen die spraak gestuurd zijn.

 

Verhoog uw bereikbaarheid


Hoe zorgt u ervoor dat klanten automatisch op de juiste plek uitkomen zonder tussenkomst van een kostbare receptioniste?
 
Met Interactive Voice Response verbindt u gesprekken door op basis van menukeuze , nummeridentificatie, datum en tijdpostcode of beschikbaarheid van uw medewerkers

 
 

Goedkoop en efficiënt.


U biedt klanten een optimale service omdat zij direct worden doorverbonden met een medewerker die de klantvraag ook daadwerkelijk kan beantwoorden. En mocht die persoon in gesprek zijn? Dan wordt de klant in een wachtrij gezet of — afhankelijk van de instellingen — met iemand anders doorverbonden.

 

Uw voordelen:

  • Verbetering van uw telefonische bereikbaarheid (ook buiten kantooruren);
  • Eenvoudig en efficiënt stroomlijnen van uw telefoonverkeer;
  • Besparing kosten van callcenters;
  • Meetbaar: inzicht in het aantal bellers via realtime webstatistieken;
  • Verhogen van de interactie met uw doelgroep
 

Uw mogelijkheden:

  • Doorschakelen naar de juiste informatie, dienst of afdeling;
  • Doorschakelen op basis van postcode of netnummer naar diverse eindbestemmingen;
  • Opvangen in een wachtrij;
  • Opvangen van ingesproken berichten via de voicemail;
  • Diverse meldteksten op verschillende tijden. Bijvoorbeeld in de avond of in het weekend;
  • Eenvoudig blokkeren plaagbellers.


 

Wilt u meer weten over Interactieve Voice Response?

 

U kunt ons direct bellen: 0800-PAYEASY of 010- 3000 300

Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.