0800
  085
  088
  0900
  ALS
  IN
  IVR
  VOIP

09 Juni 2016
24 Maart 2016
16 December 2015
23 September 2015
24 April 2015
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
 
Volg ons op:   PayEasy.nl in FACEBOOK  PayEasy.nl in TWITTER    Partners F.A.Q. Glossary LinksMijn.PayEasy.nl
PayEasy Internet Solutions BV
 
 DIENSTEN
 
 
 
 
 
ONZE EXPERTISE:

Telefoon | Gratis | Uw kantoor thuis | Bellen via de Cloud | Fax2Email | Hosted VoIP | Telefoon centrale | Kosten 0800-nummer | ZakelijkeNummers | Call Me Now | Tijd en Datum | CallRoute! | Reisbranche | Nummer kiezen | Bel en Win | Zorg | Service nummers | Kosten besparing | IVR | Spoedlijn huisarts | Cloudbellen | Telecomprovider | PayEasy | CallBasic! | Netnummer routering | Flexibele telefonie | 088 aanvragen | 0900 aanvragen | Naambellen | Keuze Menu | 090x-nummers | CallEasy! | 088-bedrijfsnummers | Huisarts spoedlijn | CallPBX! | Teleconference | Internet telefonie | CallDirect! | Postcode Routering | Service Nummers | Nummercheck | Broadcasting | Kosten | Cloudtelefonie | VoIP | Bereikbaarheid | 085 aanvragen | Interactief Voice Response | 0800 aanvragen |

 

Interactive Voice Responce (IVR)

 

Tijd/datum routering

Op basis van de tijd en de datum bepaalt u zelf op welk telefoonnummer (vast, mobiel of voicemail) u uw inkomende gesprekken op uw servicenummer wenst te door te schakelen.
De voicemails worden realtime als Mp3- of Wav-bestand naar uw mailbox of mobiel verzonden.


Bereikbaarheid

Bereikbaarheid is voor elk bedrijf van vitaal belang. Door de globalisering, maar ook door het gebruik van Internet, is het belangrijk om ook uw bereikbaarheid te vergroten naar 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Een Tijd/datum routering biedt hierbij uitkomst.


Meer rendement

Door effectief om te gaan met telefonisch klantcontact haalt u meer rendement uit uw verkoopinspanningen. Uw bereikbaarheid is gewaarborgd waarmee u duidelijkheid schept naar uw klanten en uw omgeving

Met tijdinstellingen bepaalt u wanneer u wel, maar vooral ook niet gebeld wilt worden.

Voor elke dag van de week kunt u zelf de openingstijden instellen.
Is uw kantoor of helpdesk bijvoorbeeld geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur, dan zorgt u er met behulp van de kalenderfunctie voor dat alleen op die tijden de telefoon overgaat.
Wie buiten de openingstijden belt, krijgt netjes een melding te horen;
bijvoorbeeld: "Helaas, op dit moment zijn wij gesloten".

Nadat dit eenmaal is ingevoerd heeft u er geen omkijken naar.

Bijvoorbeeld, met kerst wordt u inkomende belverkeer automatisch doorgezet naar voice-to-email.
Met voice-to-email worden voicemail berichten omgezet naar mp3 formaat en vervolgens automatisch verstuurt naar één of meerdere emailadressen.
De geluidsbestanden kunnen gemakkelijk beluisterd worden vanaf de computer.


Advies
Bent u geïnteresseerd in deze dienst?Bel dan gratis 0800-PAYEASY voor een vrijblijvend gesprek.
U kunt al uw vragen bij ons kwijt. Onze medewerkers staan voor u klaar met een advies op maat.



 
Totaalleverancier van telefonie-oplossingen
  Home CallDirect! CallRoute! VoIP WEB Development
  Over ons CallEasy! CallBasic! Service nummers Aanvraagformulier
  Tarieven CallPBX! Nummercheck IVR Contact       Links
PayEasy Internet Solutions BV.